ПРО МЕНЕ


"Поважайте себе, а інші будуть поважати вас"   Конфуцій


        


              ІНФОРМАЦІЯ  ЗАКЛАДУ  ОСВІТИ  ПРО  ПРАЦІВНИКА:

 1.  Прізвище, ім'я, по-батькові:    ПАУК  АЛІНА    МИКОЛАЇВНА
 2.  Дата народження:     17 травня 1985 р. 
 3.  Освіта:    Вища
 4.  Спеціальність за дипломом:
                                        Вчитель початкових класів
                                       та образотворчого мистецтва
5.  Місце роботи: Дошкільний навчальний заклад 10 «Попелюшка»                                                                               комбінованого типу
6.   Посада:    Вихователь
7.   Стаж безпосередньої педагогічної роботи:     15 років
8.   Стаж роботи на даній посаді:     15  років
9.     Державні нагороди:   Грамоти управління освіти                                                                                                                        Чернівецької міської  ради
10.    Звання: --
11.  Дата та результат попередньої атестації:   17. 03. 2017 р.
12.  На що претендує:     Спеціаліст вищої категорії


 «Дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу»

                                                                                                            В. О. Сухомлинський.

 «Чому йде сніг? Чому вода мокра? Чому полум’я гаряче? Чому повітря невидиме?                   А що буде зі снігом, якщо його розтопити? А куди дівається дощова вода?»

    Ці та багато інших цікавих та корисних запитань задають дошкільнята з самого раннього віку. Саме вік «чомучок» і розпочинає подорож малюка у світ пізнання навколишньої дійсності. А тому моє завдання допомогти дитині на цьому нелегкому шляху.

    В своїй роботі я намагаюся зробити так, щоб діти поступово оперували такими поняттями, як явище, причина, наслідок, події, залежність, різниця, схожість, сумісність, несумісність, можливість, неможливість та ін. Мій досвід роботи впевнив мене, що ці поняття відіграють велику роль у формуванні абстрактного мислення. Щоб допомогти дітям розвинути їх цікавість до природи, явищ саме через дослідницьку діяльність,і тому обрала тему: «Формування екологічно-пізнавальної компетентності дітей під час дослідницько-пошукової діяльності.

      Природнича освіченість дитини передбачає наявність у неї уявлень про живі організми і природне середовище, багатоманітність явищ природи, причинно-наслідкові зв’язки у природному довкіллі та взаємозв’язок природних умов, рослинного і тваринного світу, позитивний і негативний вплив людської діяльності на стан природи. Ціннісне ставлення дитини до природи виявляється у її природодоцільній поведінці: виважене ставлення до рослин і тварин; готовність включатись у практичну діяльність, що пов’язана з природою; дотримування правил природокористування.

     О володіти цими поняттями неможливо без обстеження живих фактів та явищ, без обдумування того, що дитина бачить своїми очима, без поступового переходу від конкретного предмета, факту, явища до абстрактного узагальнення. Саме ці питання, які виникають у дітей у процесі вивчення природи, і сприяють цьому переходу. Я навчаю своїх вихованців спостерігати конкретні явища природи, шукати причинно-наслідкові зв'язки.

     Працюючи над даною темою створила умови у груповій кімнаті для розвитку пізнавальних процесів дошкільників, активізації розумових операцій, організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності для виховання в дітей ініціативності, кмітливості, допитливості, критичності, самостійності. Розширюю знання дітей про довкілля, формую в них уміння та навички їх самостійного набуття. Сприймання яскравих пейзажів, гармонійних сполучень барв у квітів - все це пробуджує у дітей почуття краси, виховує любов до природи. Велику роль у цьому відіграє емоційна чутливість вихователя, уміння не лише побачити красу природи, а й доступно донести її до дітей з тим, щоб прищепити естетичні цінності, важливі не лише для естетичного розвитку особистості, а й для доброго, гуманного ставлення до навколишньої природи. Тож, і мій вклад у справу екологічного виховання - не марний, а має важливе значення для утвердження кожного мого вихованця, як становлення у дошкільника компетентності в цій сфері життєдіяльності, сформованих зачатків екологічної культури, наукового світобачення та еколого-доцільної поведінки, спрямована на розвиток культури, взаємодії з природою.

       ...Мені близькі слова: «Якщо вихователь має лише любов до справи, він буде хорошим вихователем. Якщо вихователь має лише любов до вихованця-як батько, мати, він буде кращим від першого вихователя. Якщо вихователь поєднує в собі любов до справи і до вихованця, він – творчий, відповідальний, винахідливий  ВИХОВАТЕЛЬ!»

        Тому моя професійна мета – стати цікавим, креативним, інноваційним            ВИХОВАТЕЛЕМ  для дітей!

Вмійте щодня відкривати перед
дитиною щось нове, і відкривати
так, щоб навколишній світ заграв
перед нею всіма барвами веселки.
Завжди залишайте щось недоказане,


щоб дитині не раз хотілося повернутися
до того, про що вона дізналася”                  В.Сухомлинський

Немає коментарів:

Дописати коментар